Tema: Re: Palaikau Å
Autorius: KEdas
Data: 2016-04-11 08:36:53
2016.04.11 02:28, cD-r0m rašė:
> Radai ką palygint.. Šiaip aš dažniausiai palaikau tavo metodus, bet
> rodyt aptarnaujantį transportą kuris pasikrovimui užvažiavo yra
> truputi ekstremumas.

Ne ekstremumas, o taisyklių laikymasis. Šaligatviu jis užvažiavo
niekingus 100 metrų. Toje pačioje vietoje teko trauktis, kai panašus,
važiuodamas atbulas, nustūmė einantį vaiką purvinomis galinėmis
durelėmis. Vat čia tai ekstremumas.

> Nesiginčiju, kad įstatymo raidę jis pažeidžia. Važinėjimą šaligatviais
> aš turėjau omeny kažką tokio:
> https://www.youtube.com/watch?v=O1jGNd4Deys

O mano nuorodoje kažkas kitaip? Ar tiesiog nežiūrėjai?

> Ir pagal įstatymo raidę, važiuoti mašina šaligatviu man yra tas pats
> kas važiuoti dviračiu gatve kai šalia *YRA* dviračių takas, kuris
> tikrai yra pakankamas miesto dviračiui, galų gale jei jo nepakanka,
> leidžiama ir šaligatviu važiuot.

Dviračiu leidžiama ir gatve važiuoti, automobiliu važiuoti šaligatviais
– draudžiama. Pasiskaityk KET prieš kitus mokydamas.

> Važiuojant 15km/h tas dviračių takas yra tikrai saugesnis nei gatvė.

Dviratį stumiantis – dar saugiau. Bet juk tikslas yra nuvažiuoti
greitai, o ne kuo lėčiau.

> Ir deja, bet ne visi žmonės yra sveiko proto.. Pradedant tiesiog
> tokiais, kurie įsivaizduoja, kad jų gyvybę apsaugos įstatymas,
> baigiant kaimiečiu kuriam kelkraštis buvo per šalpias ir ėjo ramiai
> sau ant asfalto 90km/h kelyje, sustojau pakalbėt ir sulaukiau atsakymo
> "trukdau - partrenk, iškviesim policiją, greitąją ir tavo problemos
> tęsis daug metų po to kai aš už tavo pinigus <nežinau kokios šalies
> pavadinimas> deginsiuos".

Kaimiečio auklėjimas labai gerai atskleidžia tavo požiūrį į savas
pareigas ir kitų teises. Panašu, kad rūpiniesi tik savu patogumu. Gaila,
buvau geresnės nuomonės apie patį.