Tema: Re: Palaikau šioje vietoje KED'o atkaklumą
Autorius: markatas
Data: 2016-04-09 09:53:36
Tai yra dar geresnių asilų - tarpmiestinis kelias Garliava - Kazlų Rūda
per Pažėrus. Tai tie gėjaobrazikai mina dviem eilėmis, nes jiems taip
įdomiau bendrauti. Išlendi iš posūkio, o ten tokie nepilnavertiškumo
kompleksai mina, iš prieko parėjo miškovežis. Teko kirsti ant stabdžių,
kad ABS'as tarškėjo, o pedalastai net nesivargino trauktis. Aišku po to
patruliai operatyviai jiems priminė KET pagal visus punktus, bet po
kelių savaičių tuos savižudžius vėl mačiau važiuojančius taip pat, mat
jiems nelygis palei tarpmiestinio vingiuoto kelio kraštą važiuoti. Tai
aš su malonumu pasirūpinu, kad jiems finansiškai primintų KET
(liemenės/lempos, važiavimas palei kelio kraštą)

markatas