Tema: Re: Palaikau šioje vietoje KED'o atkaklumą
Autorius: Bronco
Data: 2016-04-09 00:08:42
On 2016-04-09 00:04, VaidotasN wrote:
> klausimas ka veikia vaziuojamojoje dalyje dviratinkas kai palei kalia
> saligatvyje yra dviraciu takas.. tokiam  pypinsiu ..

Aš tokių irgi nesuprantu. Praktiškai kiekvieną kartą, kai važiuoju
dviračių taku palei Molėtų pl.- Geležinio Vilko gatvę, sutinku ir plentu
- gatve minantį kokį nors gražuolį, pasidabinusį spec. dviratininko
apranga. Kodėl jie taip daro, t.y. ne tik kad nesilaiko KET, bet ir
tuščiai rizikuoja savo gyvybe, tai bbz.. Gal taip "gražiai" apsirengus
"nesolidu" dviračių taku važiuot, mm? :)