Tema: Re: Palaikau Å
Autorius: KEdas
Data: 2016-04-11 14:04:57
Pypinti turbūt gali, bet mąstyk kaip toliau komunikuosi. Jei išlipsi ir
imsi pasakoti kas kur turi stovėti, kada ir kaip praleisti, kiek tau
pinigų sumokėti, kad TU nekviestum policijos dėl jo „trukdymo eismui“,
tai visaip gali atsitikti.
Nemanau, kad koks pro šalį važiuojantis kedas dėl vieno pyptelėjimo
kviestų policiją.