Tema: Re: 3 kamb. butas Vilniuje
Autorius: spakainas
Data: 2016-02-07 20:49:27
O kaip su vaikų ten visokiom mokyklom beigi būreliais? Bute gyvenant (ne
bajoruose, žinoma), tai vaikai patys su visuomeniniu suvažinėja, po
pamokų namo užsuka, pavalgo, pailsi - ir į būrelį nuvažiuoja. Ar pas
korepetitorę kokią.
Maniškiai dar į mokyklą neina, bet sūnėnas 12m amžiaus tai nuo žalgirio
stadiono visur vienas varinėja trūlikais. Motina jo net mašinos visai
neturi. Pusseserė iš rokantiškių du panašius balbiesus nuolat su mašina
vežioja. Gerai kad iš darbo gali dažnai atsiprašyt, išlėkt. Bet jei
darbas būtų tiesiogiai su klientais ar šiaip koks, kur atsiprašyt negali
- nu ir blogai.