Tema: Re: 3 kamb. butas Vilniuje
Autorius: Kicker
Data: 2016-02-04 16:57:22
na tai abudu išduokit savo auksines vietas kur gyvenat?

"Nevkurse"  parašė naujienų news:n8sqbt$je0$1@trimpas.omnitel.net...

Man asmeniskai irgi nepatiko. Jau vien tai, kad atvaziave i svecius neradom
kur auto ikist - pasnige, gatveles siauros ir tos pacios pristatytos
automobiliu. Jei man po valandos 'meditacijos' vakariniam kamstyje dar tektu
bruzint po kvartala 15 minuciu ieskant kur auto ikist - prasikeikciau :)