Tema: Re: 3 kamb. butas Vilniuje
Autorius: Bronco
Data: 2016-02-05 00:34:14
On 2016-02-03 15:07, spakainas wrote:
> O "į centrą" lyst priemiestiniai dažniausiai "nenori", nes
> elementariai per daug laiko užima pats susiruošimas ir logistika.

Ir dažniausiai tai būna atmazas. Aš kartais taip pat atsimazinu, o
realiai tiesiog nėra nei poreikio nei noro į centrą grūstis, nes ir
namie gera. Dažniausiai pagalvoji "nafig man dabar grūstis į centrą pas
kažką bute pasėdėt ar į kokį kabaką centre įlįst, kai nuosavame kieme ir
erdvės daug, ir barbekiu, ir paukščiukai čiulba ir visi kiti atrakcionai
yra?" :)

Aišku, draugams nesinori taip ir pasakyti, jog "neatminsiu pas tave, nes
pas mane viskas geriau :P", tai ir sakai mol "toli, nespėsiu, logistika,
beletristika..." :)