Tema: Re: 3 kamb. butas Vilniuje
Autorius: spakainas
Data: 2016-02-03 15:07:57
Mano patirtis rodo, kad į mišką palėkt šašlų pakept gaunasi visiems ir
visada. O "į centrą" lyst priemiestiniai dažniausiai "nenori", nes
elementariai per daug laiko užima pats susiruošimas ir logistika.
Bet čia gal taip natūraliai yra, kad į priemiesčius išsikelia tie,
kuriem ramybės reikia, ir jie nemėgsta miesto šurmulio. Bet tai tada -
nx butas, namo reik - ten dar daugiau laisvės ir ramybės.