Tema: Re: 3 kamb. butas Vilniuje
Autorius: news
Data: 2016-02-03 13:40:08
budulis vulgaris <budulis@lindyne.lt> Wrote in message:
> 2016-02-03 13:20, spakainas ra??:
>
> Sapnuose. Pana?iu atstumu Wilno turbut tik u? sklyp? pana?iai teks sumok?ti.

Sklypas ten kainuos 35-40k. Spali pardavinejo bajoruose nama uz
 120k su 17a.(2 sklypai) Namas irengtas. Pacioj sodu pradzioj
 kokie 700m nuo cia minimo buto. Kaina gera dingo greit. Bet uz
 130k galima tikrai rasti kazka salia ar net arciau visoriuose.
 Pilna dabar ten kotedzu po 100k ir maziau. Kaip bebutu keista bet
 butu kainos ten net gali lenkti paprasto namo kaina.
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/