Tema: Re: 3 kamb. butas Vilniuje
Autorius: default
Data: 2016-02-03 15:52:39
Įrengtas kotedžas už buto kainą bajoruose:
http://www.skelbiu.lt/skelbimai/parduodamas-butas-dvibuciame-name-bajoruose-galimas-pirkimas-22715425.html

nemanau kad bute bajoruose bus kažkas stipriai geriau. Kamščiuose abu
draugiškai sėdės. Iki centro iš buto važiuosi keliom minutėm trumpiau
bet kai tai sudarys kokius 5% viso važiavimo laiko didelio skirtumo nematau.