Tema: Re: 3 kamb. butas Vilniuje
Autorius: Vytenis P.
Data: 2016-02-04 08:39:00
Niekada niekam neperšu "savo" varianto. Kiekvienam savo. Aš gimiau,
augau, mokiausi ir beveik visą savo amžių gyvenau senamiestyje. Ir
tikriausiai todėl net nebandau suprasti dievinančių erdvę aplink, pievas,
savo namą ir t.t. Man tai tiesiog nesuprantama. Atvažiuot gyvent į miestą
ir mėgint ten sukurt kaimą. Nesuprantama ir tiek... Bet nebandau niekam
išaiškint, kad senamiestis geriau. Todėl ir užkliūva aiškintojai, kad kaime
gyvenk ir žvenk. Ir tai aiškinama su tokiu įsitikinimu ir tvirtumu, kad, atseit,
manantys kitaip yra tik nemąstantys idiotai, nes nedasimąsto iki jų
skleidžiamų minčių polėkio aukštumų. Nebūkit kategoriški, nepirškit
savo nuomonės kitiems ir gyvenimas pasidarys geresnis ir paprastesnis
:)