Tema: Re: 3 kamb. butas Vilniuje
Autorius: va
Data: 2016-02-03 22:35:59
Auto telpa 2. Visa kita ką parašei gal ir dalis tiesos, bet kaina gali
nedžiugint.

"Jonas"  parašė naujienų news:n8tnu8$1ko$1@trimpas.omnitel.net...

Kiek į ta parkinga auto telpa? Nejaugi abu seimos auto tilps?
Siaip jei yra vaiku tai ziureciau salia santariskiu kvartale.
3a vs 9a statyba - nesijaucia toks skrusdelynas. Su parkingu nera
problemu. Darzelis salia. Viesasis 1G,3G kas kelias minutes santarikiu
gatve iki centro zuja o kas bajoruose?
Santariskiu rajonas visikai naujas tad nera atitinkamos faunos kaip
bajoruose. Jei reikia laisves imciau nama/kotedza toj pusej kaina panasi
labai, nes bajoruose butas pries nama pliusu neturi. Zoles pjovimo
minusu neskaitau :)