Tema: Re: 3 kamb. butas Vilniuje
Autorius: default
Data: 2016-02-03 12:23:10
kad pasiekti švietimo įstaigą pesčiomis gera gabalą tektų nupėdinti.
Pliusas kad darželis naujas yra tik žinau patekti nelengva. Va kaimynai
išnuomavo būtą ir išsikraustė į pilaitę nes darželio negavo. Plius iš
pilaitės darbą greičiau pasiekia nei iš santariškių.
Kvartalas ten gražus bet už 500m miestas baigiasi.