Tema: Re: 3 kamb. butas Vilniuje
Autorius: Nevkurse
Data: 2016-02-03 13:51:55
Pora pazystamu ten gyvena (naujas kvartalas uz kliniku). Grazu, nauja,
zalia, bet kai zmogus pakeites darba is Vilniaus centro i Ukmerge kelionej
sugaista praktiskai ta pati, tai ka as zinau :) Man paciam neretai tenka pro
ten vazinet - jei negali leist i darba atvaziuot 10:00 tai bandant
nepaveluot astuntai pro santarus geriausia prasukt 7:00, nes 7:10 jau
kartais nebespeju.