Tema: Re: 3 kamb. butas Vilniuje
Autorius: Arj
Data: 2016-02-04 12:06:00
nu as sakyciau namo esminis privalumas yra kai reikia dirbtuviu/studijos.
Va pazistama, gyvenanti bute, specialiai hobiui patalpas nuomojasi. Principe
pas ja ten nieko ypatingo (abo su popierium/menu daugiausia susije), bet va
bute to nepadarysi vien del to kad dirbuvese pastovi netvarka buna, ne tiek
mazai jau jiems ir vietos reikia, o reikalavaimai kur kas mazesni nei
gyvenamom patalpom - pvz dalis gali buti nesildoma, nebutina saules sviesa
etc.

"Sail"  parašė naujienų news:n8v65b$fmj$1@trimpas.omnitel.net...

Nu matai, namus turintys zmones speju vertina tokius dalykus:

* turet vieta automobiliui
* pasikept mesos lauke
* ir siaip matyt kuo maziau zmoniu aplinkui
* pasidegint savo kieme
* turet vietos vaikams palakstyti
* matyt pries akis medi, o ne stovejimo aikstele ar kaimyno daugiaaukscio
siena

Ir visa tai norisi turet, kuo maziau tampant vairuotoju.

Gal tau ir neaktualu visi tie punktai, bet daugumai speju taip.