Tema: Re: 3 kamb. butas Vilniuje
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2016-02-03 16:42:26
2016-02-03 16:28, default rašė:
> Sakai bute dujos bus?

Esmė čia tame, kad bute nereikės galvos sukti dėl šildymo žiemą. O čia
šildymas kietu kuru be jokios alternatyvos.

> Nematau kur problemus su vandentiekiu ir
> kanalizacijos kaip bet kuriam tipiniam name.

O aš matau. Nes reikės reguliariai organizuoti savo srutų išvežimą.
Negana to, garantuotai ne vienas ir ne du kaimynai bus pasistatę bačkas
be dugnų, nu ir atitinkama "kokybė" to vandens iš grežinio.

> Vaikai daugiau vietos turės
> žaisti nei kokioj stotelėj ant gatvės.

Su goglium pasižiūrėjau ten tų bajoru kalvu vaizdus - pilna vietos
vaikams žaisti su supynem, ciuozyklom ir t.t.

> Ir tam žaidimui nereikės ruošis
> ir keliauti su visai vaiko rakandais iš 9 aukšto.

Dabar devynaukščius be liftų stato?

Beje, o tai, kad savo būste malantis nuolat tarp aukštų laipioti - tai
nieko, plius dar susilenkus antram aukšte vaikščioti. Ko nekomentuoji
šitų "pliusų"? :)