Tema: Re: 3 kamb. butas Vilniuje
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-02-04 08:28:28
Ne tokiame lygyje namo problema. Pabandysiu ant elementaraus pavyzdzio.

Saltas velyvas ketvirtadienio ziemos vakaras name, sildomame geoterma. Ir
tik pyst - dingo elektra. Paziuri pro langa - pas kaimynus irgi sviesa
nedega. Bet neaisku - dingo pas juos ar pas tave, nes gali buti, kad jau
miega. Iseini į lauka, apsizvalgai, patikrini ivado saugiklius - viskas
tvarkoj. Lygtai tolimesniame name dega, reiskia problema ne linijoje.
Iskart pradedi galvot - praustis shi vakara ar pataupyti vandeni rytojaus
rytui. Ne vien tik šilta - šalto irgi nebus, nes siurblys irgi neveikia.
Atsineshi kontrolke ir salia skydelio esancioje rozeteje patikrini, kad
elektra visdelto iki ivado ateina ir LESTO giliai pohuj del tavo problemu.
Reiskia rytoj ryte reikes aiskintis paciam - ar kabelis kazkur parejo ar
namo skydelyje koks automatas sugrybavo, ar dar kas. Supratimas apie
elektra - vidurines lygyje. Ryte kaip ir i darba reiktu, bet negali -
skambini, ieskai elektriko, kuriems tokie iskvietimai nx nereikalingi,
pazada bent apie pietus buti. Sprendi ar vaziuoti i darba ar laukti.
Nelaukti negali, nes savaitgali bus dar sunkiau ka surasti. Vanduo po biski
vesta, temperatura irgi, dirbti is namu negali, nes nera interneto,
telefonas issikrovineja. Vienu ar kitu atveju aisku tai issisprendzia.

Ta pati situacija bute. Paziuri pro langa - nedega sveisa nei pas viena
kaimyna, eini miegot ramiai. Jei dega - nueini pasciolkalini automata
laiptineje, elektra neatsirado bute - skambini LESTO, eini miegot. Su siltu
vandeniu ir kiek nori.

P.S. Gyvenu name, pavyzdziai realus.

"Signalizacija"  wrote in message news:n8tpus$2a1$2@trimpas.omnitel.net...

nezinau kas paciam atrodo, zinau kaip tai veikia
beje to kotedzo bent jau pirms aukstas su sildomom grindim