Tema: Re: 3 kamb. butas Vilniuje
Autorius: Glebas
Data: 2016-02-04 11:49:10
Ne, nebūtinai namas mieste.
Gali būti erdvus butas mieste.
Bet jeigu pradedi žiūrėti tokį variantą, kad būtų koks 100kv.m. ar kiek
daugiau, parkingas bent dviem mašinom, ne kartoninės sienos su kaimynais
(kad nesigirdėtų kaip kaimynas perdžia) ir panašius elementarius kriterijus,
tai kaina gaunasi labai artima, o kartais ir lenkianti namo kur nors apie
Balsius (kalbant apie Vilnių) ir panašiose vietose kainą.
Bent jau man didelis pliusas yra savas kiemas su garantuota vieta savo ir,
jeigu prireikia, svečių mašinoms, galimybė paleisti vaiką palakstyti po
pievelę, vakaro praleidimas terasoje su bent šiek tiek gamtos aplinkui, tos
pačios kepsninės panaudojimo savo kieme galimybė.
Kaip pliusą įvardinu ir visokių namo administratorių nebuvimą - taip, darai
vienas, bet bent jau nėra mistinių sąskaitų ir ginčų dėl remonto būtinybės
su kaimynais ir administratoriumi.
Ir norisi ne kaimo mieste, o ramybės namuose. Mieste, šurmulyje, būnama visą
darbo dieną, tad vakare bent jau kai kuriems norisi ir daugiau ramybės.

"Vytenis P."  parašė naujienų news:n8v5qr$fes$1@trimpas.omnitel.net...

Tai būtent ši gili, prasminga, užsitęsusi diskusija ir sužadino mano
norą bent pabandyt (!) suprasti tikruosius motyvus. Nes vienintelis iki
šiol mano girdėtas, tai tas, kurį minėjau - "noriu kaimo mieste" :)
Jį mini ir tamsta