Tema: Re: 3 kamb. butas Vilniuje
Autorius: Bronco
Data: 2016-02-05 01:00:30
On 2016-02-03 16:49, YZF wrote:
> Tai darant isvada, vienintele priezastis gyventi centre - tusai, barai,
> kavines ir restoranai. Daugiau kaip ir nera priezasciu. Bet tuomet
> reikia ta daryti praktiskai vos ne kiekviena diena, 'kad atsipirktu' ?
> T.y. i restorana 7 kartus per savaite?

Tie kas dirba centre dar akcentuoja, jog "į darbą pėstute be kamščių
nueina". Bet man toks argumentas neatrodo logiškas. Gyvenam mes ne tam
kad dirbtume, o dirbame, kad gyventume, todėl gyvenimo vietą reikia
rinktis pagal tai, kur geriausiai jautiesi. Jei jautiesi centre
geriausiai, tai tada viskas aišku ir logiška, kodėl centre gyveni, o jei
nori gamtos ir erdvės, o sėdi centre vien dėl darbo ir kamščių, tai
imho, tiesiog save pats kankini ir tiek.

p.s. aš pačiame Vilniaus centre gimęs ir visą jaunystę ten praleidęs, o
dabar manęs ten gyvent net nepriverstum :) Savo pažįstamų aplinkoje net
pastebėjau įdomų reiškinį, jog tam tikras procentas "centriečių" labai
noriai ir negrįžtamai pabėga į "kaimus", o va iš tikrų kaimų ir
provincijų atvykę piliečiai į tą Vilniaus centrą lenda kaip begemotai
prie pistacijų :))