Tema: Re: 3 kamb. butas Vilniuje
Autorius: default
Data: 2016-02-03 16:28:46
On 2016.02.03 16:10, budulis vulgaris wrote:

> Nx toks kotedžas. Vieni minusai - vandentiekio nėra, kanalizacijos nėra,
> dujų nėra, vaikams kur žaisti nėra, du aukštai. antras aukštas palėpės
> tipo. Geriau jau normalus butas.

Sakai bute dujos bus? Nematau kur problemus su vandentiekiu ir
kanalizacijos kaip bet kuriam tipiniam name. Vaikai daugiau vietos turės
žaisti nei kokioj stotelėj ant gatvės.  Ir tam žaidimui nereikės ruošis
ir keliauti su visai vaiko rakandais iš 9 aukšto. Reiktų rinktis tarp
čia mimimo buto ir to kotedžo tai kotedžo naudai. Vien dėl to kad
parvažiavai pasistatei automobili ir namo. O bute dar žiūrėk suk ratus
kur pasistatyti.
Bet šiaip aš tokio kotedžo irgi nenorėčiau nerocianaliai vieta išnaudota.