Tema: Re: Ilgų šviesų naudojimas kaip DRL
Autorius: CodeC
Data: 2015-11-16 00:43:15
On 2015.11.16 00:28, Dainiushas wrote:

> nu dar kartą, lėtai - taisyklės kuriamos pagal pesimintinį "kliento"
> tipažą. ar tu visgi rimtai siūlai kiekvienam individualias taisykles

tai pripazysti, kad ceburaska ziauriai sufailino laikydamas visus super
pareigingais rupestingais vairuotojais, kurie perdegusia lempute
pakeicia ne po 2 metu kai TA liepia, kurie isdegusias lempas pakeicia
naujomis uz 2x kledaro verte, kurie nepamirsta isijungt trumpu sutemus,
arba bent jau apskritai zino, kad DRL nera trumpos.
'tada' pravaziuodavos vienas kitas lunatikas patamsy be lempu. dabar kas
antra mazina ziba bilekaip, puse lempu nedega, patamsy taip pat
sekmingai pamirsta perjungt tik zymiai didesniu mastu. akivaizdu, kad
'DRL privalomas' niekaip nesprendzia to pesimistinio kliento problemos o
tik ja pagilina.

> prasme, techninės priemonės - ką, Lietuvoje eksploatuojami automobiliai
> neturi ar neturėjo žibintų?

pagal konrkecia paskirti ne. kad tau px ir nesigilini ir viskas viskam
tinka - jau rasei, gali nesikartot.

> Tu visgi atsakyk pirma į mano anksčiau iškeltą klausimą - kodėl vienus
> punktus galima interpretuot individualiai, o kitus jau ne?

dabar as leisiu sau 'atsimazinti' pirma karta sitoj temoj - kai tu
atsakysi, kodel greiti virsyt mieste +30kmh galima, o vaziuot be lempu
sauleta diena ne - as pakartosiu savo atsakyma, kurio tu 'nesugebi'
rasti keliais postais auksciau sitoje pat temoje.