Tema: Re: Ilgų šviesų naudojimas kaip DRL
Autorius: Sail
Data: 2015-11-12 15:34:21
Nu siaip blogas kontaktas ne on/off pastoviai, o primazintas sviesumas
svieciant pastoviai.

Esi mates, kaip gabaritu lempos mirksi i takta posukiams?

Elektronikoj juk supratima turi - isijungiant posukiams blogam kontakte
krinta daugiau itampos, ir gabaritai prigesineja.

Kazkaip netikiu, kad kas vazinetu su ilgom ar trumpom lempom, pastoviai
besijunginejanciom on/of.