Tema: Re: Ilgų šviesų naudojimas kaip DRL
Autorius: Dainiushas
Data: 2015-11-15 21:20:45

> stengiuos nevaziuot. lieva atmazke.

šiaip tai čia jau reiktų ir baigt. man px kada važiuot, tik naktį
kitaiski zenonai biesina, bet kažkaip išnyko jie jau.

> net ir tave akina, nors ir komisija
> praeini, nors to ir nematai/nezinai/nenori matyt ir pripazint ar dar
> bilekokia kita priezastis kuri visiskai neidomi.

kas akina? DRL'ai, dieną? Nejuokink.

> tu lopais vadiniesi, o pas mane tas noras? :)

o tai kaip vadint žmogų kuris piktybiškai nesilaiko visiems eismo
dalyviams skirtų taisyklių?

lievai vartaisi. cia pas
> tave didelis noras visus galvojancius lopais padaryt.
> iskart durnas pasijutai, kai nesigavo i paprasta klausima atsakyt?
> ne kas kitas, o tu nuo temos i asmeniskumus ir atmazkes ir nuklydai.
> nes i tema nelabai ka turi pasakyt. kaip visada.

kad tu kažkokią labai pigią temą galvojimui sugalvojai. nemanau, kad ten
išvis yra apie ką galvot.