Tema: Re: Ilgų šviesų naudojimas kaip DRL
Autorius: CodeC
Data: 2015-11-15 23:14:14
On 2015.11.15 21:21, Dainiushas wrote:
> kas akina? DRL'ai, dieną? Nejuokink.

ne. trumpos, ilgos ir priesrukines.
kiek masinu LT su tikrais neakinanciais DRL? 1% bus ar ne?

> o tai kaip vadint žmogų kuris piktybiškai nesilaiko visiems eismo
> dalyviams skirtų taisyklių?

vadink kaip nori, man neskauda. jau vien del to, kad pats sekmingai
atsirenki  KET punktus kuriuos 'galima' pazeidineti. skirtumas tarp musu
tik tas, kad tu tai darai is savanaudisku paskatu, o as ne.

> lievai vartaisi. cia pas
>>

> kad tu kažkokią labai pigią temą galvojimui sugalvojai. nemanau, kad ten
> išvis yra apie ką galvot.

vaituotojui saugumas kelyje - per pigi tema?
pavardinsi aktualias temas gal? atsiprasau, matyt as nesusipratelis koks...