Tema: Re: Ilgų šviesų naudojimas kaip DRL
Autorius: Audrys
Data: 2015-11-12 09:51:08
buna pas kitaicus smart led lempu dvi viename - geltona ir balta. smart
tame, kad detektuoja posukio mirksejima ir balta gesta pati

"budulis vulgaris"  wrote in message

2015-11-12 07:14, Evaldas rašė:
> 1. Už 40 € išeina padorūs LED DRL

Bet dažnai tų ledinių DRL nelabai yra kur tvirtinti. O ir šiaip, mano
manymu, aftermarketiniai LED DRL darko auto išvaizdą.

> 2. Nx gadint tas ilgų šviesų lemputes ? (pamažintas ryškumas trumpina
> halogeninių lempų amžių, volframas išgaruoja ir nusėda ant stiklo
> mažindmas skaidrumą)

Aš jau keletą metų važinėju su sumažinto galingumo (25%) ilgomis kaip
DRL - normaliai ten viskas su tomis lemputėmis. O jei jau suges, tai čia
juk ne ksenonas, halogenai pigūs :)