Tema: Re: Ilgų šviesų naudojimas kaip DRL
Autorius: Dainiushas
Data: 2015-11-16 00:27:46

> bet pagal tave tai didziausias lochas tas, kuris is visu kitu lochu
> issiskiria, konkreciu atveju - butent sugebejimu atsirinkti kada lempu
> reikia, o kada ne. kuris lochas esi tu, tas kaip visi, ar tas kitas?

nu dar kartą, lėtai - taisyklės kuriamos pagal pesimintinį "kliento"
tipažą. ar tu visgi rimtai siūlai kiekvienam individualias taisykles

> o tu jau pora metu silke buvai pavairaves, todel ahujiena teti cia primeti.

o ble, tu ir apie tai žinai? :)

> pagal mane taisykles turi buti logiskos. ir jei taisykle yra techninis
> reikalavimas, tai pirmiausia kas turi buti apgalvota - tai turimos
> technines priemones jam igyvendinti. LT akivaizdu, kad taisykles
> patvirtino ceburaska, o jomis dziaugiasi gena.

prasme, techninės priemonės - ką, Lietuvoje eksploatuojami automobiliai
neturi ar neturėjo žibintų?

> pigi tavo teorine atsakomybe, kai uz du lavonus tik lygtinai duoda.
> tai kaip tave vadint, issirinksi ar paciam sugalvot?

Tu visgi atsakyk pirma į mano anksčiau iškeltą klausimą - kodėl vienus
punktus galima interpretuot individualiai, o kitus jau ne?