Tema: Re: Ilgø ðviesø naudojimas kaip DRL
Autorius: CodeC
Data: 2015-11-12 15:21:42
blogas kontaktas reiskia kad lempa junginejasi on/off labai daznai, kad
tarp kontakto dega lankas, kad pajuode ten buna viskas gausiai aplink ir
be pacios lempos, ir lempa ne is tos puses is kurios dainiushas galvoja.
o jei pajuodus is vidaus, tai del to, kad del blogos kokybes ir/ar blogu
salygu (kontakto, virsitampiu) sugedo fiziskai, issihermetino, perdege
ir pan. bet tik ne nuo pamazintos itampos pajuosta lempos is vidaus...