Tema: Re: Ilgų šviesų naudojimas kaip DRL
Autorius: CodeC
Data: 2015-11-15 19:08:55
ko cia prisipisai prie mano modeliu? jokio skirtumo su kuo ir uz kiek
vaziuoji, sviesos trugdo ir akina vienodai.
tu rimtai toks durnas, kad galvoji, kad mano tikslas - issiskirti?
kad tau viskas is esme px - jai seniai aisku ir visu absoliuciai tavo
pasisakymu. parasys koks klounas seime KET'e pasokinet ant galvos 3 kart
pries vaziuojant ir sokinesi. ir vadinsi debilais visus kurie nesokineja
ir 'bando issiskirti'.
tai atsakysi ar ne, kodel visi taip vadinami didieji didziuju 'tikru
civilizaciju' miestai vazineja be lempu? ar bijai sau ant bybio uzmint
su atsakymu?