Tema: Re: Ilgų šviesų naudojimas kaip DRL
Autorius: CodeC
Data: 2015-11-15 18:15:29
ne visi tik sugebam ivertini kurie realus ir kurie tik bandymas
pateisinti savo ribotuma, kvailuma, bailuma, nagluma ir t.t.
tu rimtai manai, kad as taupau gramus kuro vazinedamas 14 metu be DRL?
kad del to ju nejungiu? man apskritai realiai visiskai px kiek ryja
masina, nes as vaziuoju tiek mazai, kad kuro sanaudos sudaro niekinga
dali visoje masinos pirkimo ir islaikymo kainoje. dyzeli vel nusipirkau
tik del to, kad issirinkto modelio benzo normalaus ir normaliai
vaziuojancio apskritai nera.