Tema: Re: Ilgų šviesų naudojimas kaip DRL
Autorius: CodeC
Data: 2015-11-15 18:11:02
On 2015.11.15 18:01, Dainiushas wrote:
> tai, kad važiuodamas Kaune 100km/h išsiskirčiau gerokai.

nu, tai matomai tik del to ir nevaria.
uztai isiziebes ilgasias ir priesrukines vietoj DRL niekuo neissiskiri -
tokiu idijotu mases. va tuom tu ir patenkintas.

> gi tavo argumentai, tiesiog ieškojimas pateisinimų savo išsipisinėjimams.

tai tavo nevyke pavyzdziai yra pateisinimas savo nesugebejimui mastyti,
perlipti per save, suprasti, atsirinkti ir pripazinti, kad toli grazu ne
viskas istatymuose ir taisyklese yra teisinga ir logiska ir reikalinga.
bijai ta padaryti, nes kazkas prades uzdavineti klausimus, kazkas
pavadins lopu ir t.t. todel tau geriau uzsimaskuoti ir realiai
issipisineti, naudoti priesrukines, ilgasias ir trumpasias sviesas kaip
DRL, kad tik 'uzsiskaitytu', nusispjaunant i visa to specifika, paskirti
ir efekta. kuris toli grazu nuo to, koks turetu buti, jei jo apskritai
reiketu. tu tai pateisini, laikai norma ir kitus dar vadini lopais,
kurie mano kitaip :) esi robotukas nemastantis ir tiek.
pagal tavo palyginimo pavyzdi, tu butum debilas 100% visuose pasaulio
miestuose, uz tai tave nubaustu, atimtu masina, teises ir t.t.
pagal mano 'issipisinejimus', 'issipisineja' didzioji dalis pasaulio,
jei ka.