Tema: Re: Ilgø ðviesø naudojimas kaip DRL
Autorius: CodeC
Data: 2015-11-12 15:38:24
viskas nuo daznio priklauso. 'blogas kontaktas' siaip jau nera kazkokia
konstanta. jeigu jis jau blogas, tai matomai apskritai nera pastovumo jokio.
daznai darant on/off atrodo kad prigesta. visi LED taip diminasi. bet
itampa lempa (arba led) gauna arba visa arba jokios. buna visokiu
isimciu ir salygu, bet esme pagrinde tai tokia.