Tema: Re: Ilgų šviesų naudojimas kaip DRL
Autorius: CodeC
Data: 2015-11-15 21:06:20
On 2015.11.15 20:17, Dainiushas wrote:
> jei tave dieną akina, tai ką naktį darai? Kaip medkomisiją teisėm praeini?

stengiuos nevaziuot. lieva atmazke. net ir tave akina, nors ir komisija
praeini, nors to ir nematai/nezinai/nenori matyt ir pripazint ar dar
bilekokia kita priezastis kuri visiskai neidomi.

> Man tai vienas dalykas įdomus, tavo neblėstantis noras kad visi aplink
> būtų duri :). kompleksuoji tuo klausimu ar kas?

tu lopais vadiniesi, o pas mane tas noras? :) lievai vartaisi. cia pas
tave didelis noras visus galvojancius lopais padaryt.
iskart durnas pasijutai, kai nesigavo i paprasta klausima atsakyt?
ne kas kitas, o tu nuo temos i asmeniskumus ir atmazkes ir nuklydai.
nes i tema nelabai ka turi pasakyt. kaip visada.