Tema: Re: Situacija su naudotais BMW
Autorius: CodeC
Data: 2015-10-28 14:38:56
o tai kuom skiriasi pirmas nuo ne pirmo? pirma karta nevaziavo is paskos
piktas bmw su 'normaliu' automatu ir nereikejo skaiciuot kaip cia piktam
skubianciam kietam bahurui nesutrugdyt papildomom sekundes dalim
startuojant po sustojimo prie perejos? ar tiesiog nustojo veikti DSG
deze antra karta isedus? as tai kiek pazystu kas turi DSG, tai nekeistu
i nieka kita, vienintelis ko bijo, kad nesugestu :)