Tema: Re: Situacija su naudotais BMW
Autorius: svyt
Data: 2015-10-22 07:20:08
Matai, pliko penktuko komplektacija visa galva aukstesne, net
 vebasta e39 standartine iranga. O ko nepatinka 5? As turejau
 troike (e36) nepatiko - garso izoliacija nuline, vietos salone
 kaip 2 golfe, bagazine- nors universalas telpa maziau nei i 5
 sedano. Kuro sanaudos tik 0.5 litro mieste maziau ima man.

--
svyt//

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/