Tema: Re: Situacija su naudotais BMW
Autorius: CodeC
Data: 2015-10-24 11:01:28
as tiesiog diskutuoju, kad tau panasu tai skausma sukelia.
nes parases teigini ir sulaukes klausimo/komentaro, pradedi rasinet
pievas kazkokias apie atsargini rata.
tu imi krastutini varianta 'vienas ant ledo, kitas ant asfalto' ir teigi
kad LSD yra tikras rwd. tai 100% lock'as tokioj situacijoj butu dar
tikresnis rwd. tai kas yra tikresnis tikras?
o ne krastutiniam variante, ir 'open' diff'as varo ne viena rata, nes jo
% nera 100. uzvaziuok abiem ant ledo, smelio, zoles slapios, duok gazo -
suksis abu ratai. ir tai bus tikras rwd.
siaip mano klausimas turejo prasme, jei to nesupratai. civiliniam
variante, del pravazumo ir stabilumo, puikiai dirba ir visokios
antipraslydimo sistemos su stabdziais ir net su rankiniu, jei jis
tvarkingas ir moki juo naudotis. LSD tam nera butinas, kad dziaugtis
'tikru rwd'.arba kad pajudet ant ledo. o sporte visokiam, drifte ir and
asfalto tas LSD nera kazkoks stebuklas, nes tupas suvirintas diff'as
veikia geriau ir yra 'tikresnis rwd'. jei kazkur klystu ar nusisneku,
tai gali normaliai pataisyt, atsakyt, o ne rasinet apie kazkokius
atsarginius ratus besisukancius.