Tema: Re: Situacija su naudotais BMW
Autorius: Arnas
Data: 2015-10-23 16:37:41
nezhinau del 4x4 bet jei imt fwd tai viskas ten gerokai papraschiau nei pas
bmw, pradedant pakaba baigiant salono elektronika, stabdzhiu visokiu kainos
irgi juokingos..

"spakainas"  wrote in message news:n0dcmq$73t$1@trimpas.omnitel.net...

Čia matyt kiekvienam savo, man mersas irgi daug fainesnis. Apskritai
mersai labai čiotki, bet ble pas mus niekas jų remontuot nemoka, o byra
tai turbūt nemažiau nei bmw.
Nežinau konkrečiai, bet kažkodėl manau, kad tų CC pasatų išlaikymas bus
kaip bmw, tik dar xujioviau, nes niekas neturi, niekas nevažinėja ir
šrotuose nieko nėr. O kad daug kas tiks nuo paprasto pasato tai gausiai
abejoju, ypač jei vis dar kalbam apie tą patį V6 4x4. Ten jaučiu net ne
haldexas, kaip paprastam pasate, ar klystu?