Tema: Re: Situacija su naudotais BMW
Autorius: 911
Data: 2015-10-22 22:42:42
daugumoj atveju parkavime veikia atvejis pasukamumas ir pripratimas
tai su skirtingais modeliais va taip ir buna atvaziuoji ir eik tu nahui kaip cia prisiparkuot...
Ir cia galit diskutuot nediskutave, man paciam juokinga kai po 6m su evo, atvaziuoji ir taip negalvodamas net nesupranti kaip taip gali tiek daug tas vairas suktis ir automobilis realiai nixuja nesisukt.. :)
su bmw vel visaikitaip.. zodziu belekiek yra sudedamuju, ypac moterim