Tema: Re: Situacija su naudotais BMW
Autorius: Arnas
Data: 2015-10-28 10:18:53
sakai su bmw pavazinejai, patiko. o tu pabandyk su kokiu nesilpnu ne
dyzeliniu motoru bmw ir su LSD pavazinet turetum kazka suprast ;)

"spakainas"  wrote in message news:n0psug$6or$1@trimpas.omnitel.net...

O čia palauk, nesutinku. Man rwd nereik driftui ar padangų svilinimui.
Man patiko pats vairavimas - auto priekis "lengvas", tas labai jaučiasi
baronką sukinėjant - į posūkį galima sakyt pats eina. Tuo pat metu
testdraivinau naują pasatą (bet ne cc) su haldexu - nu tai nieko net
panašaus į bmw, kardinaliai skirtingi pojūčiai. Realiai jaučiasi kad jis
fwd, posūkin kažkaip vangiai eina, nors vairas ir užjautrintas. Nežinau
kaip pas CC, bet jei taip pat kaip paprastam pasate - tai nieko gero,
tikrai ten nėra ką lygint.
Matyt pakabos konstrukcija dar gausiai įtakoja, nes ir pats rato
stovėjimas posūkyje kitoks - pas benvą jaučiasi kad išorinis ratas ne
išvirst bando, o "įsispyręs" posūkį piešia. Na čia man tokie pojūčiai
vadeliojant. Kaip jau kažkada rašiau - buvau skeptiškai nusistatęs prieš
bmw, aura nekokia ir t.t. Bet užteko pavairuot kažkiek, kad viskas į
vietas susistotų. Dabar po pusmečio naudojimo galiu tik patvirtint, kad
su kiekviena diena vairuot vis smagiau.
Pakaba tokia ble įdomi, ji kaip ir kieta, visokie nelygumai jaučiasi,
bet tuo pačiu ir sugeria juos neblogai. Žodžiu, važiuot gaunasi gan
komfortiškai, bet visada jauti kokia danga po ratais.