Tema: Re: Situacija su naudotais BMW
Autorius: spakainas
Data: 2015-10-23 16:28:58
Čia matyt kiekvienam savo, man mersas irgi daug fainesnis. Apskritai
mersai labai čiotki, bet ble pas mus niekas jų remontuot nemoka, o byra
tai turbūt nemažiau nei bmw.
Nežinau konkrečiai, bet kažkodėl manau, kad tų CC pasatų išlaikymas bus
kaip bmw, tik dar xujioviau, nes niekas neturi, niekas nevažinėja ir
šrotuose nieko nėr. O kad daug kas tiks nuo paprasto pasato tai gausiai
abejoju, ypač jei vis dar kalbam apie tą patį V6 4x4. Ten jaučiu net ne
haldexas, kaip paprastam pasate, ar klystu?