Tema: Re: Situacija su naudotais BMW
Autorius: spakainas
Data: 2015-10-28 11:34:30
Kaip čia tau atsakyt - 90% laiko važinėju ramiai ir kultūringai, jei
įtariu kad situacija nelabai aiški, šalutiniai keliukai, posūkiai,
pėsčiųjų perėjos - visada pristabdau. Bet normaliam ruože tai smagu
paspaust. Pvz vakare koks pustuštis gerosios vilties žiedas su nauja
danga, ar šiaip kokia atkarpėlė kur nėra nei pėsčiųjų ar pan. Šiaip 7
sezonus su 80kw motociklu atvažinėjau - įpratau situaciją vertint. Ten
skirtumas dar didesnis.
Bet iš dalies sutinku - su bmw dažniau norisi paspaust nei su tojota.
Reik save prisižiūrėt ir aplinką sekt.
Dėl pensininko režimo ir kaip sakai, kad tikrai nesijaučia - noriu
paprieštaraut. Pvz stabdžiai - net ramiai važinėjant skirtumas yra,
benvui vos prilietus pedalą jis jau kabina kaip turi būt, ten kažkaip
netiesiškai veikia, reikėjo laiko priprast stabdyt švelniai - pradžiai
gaunasi tik staigiai ir stipriai :D Na ir pats vairo klausymas kitas -
persirikiuojant ar pan. Tikrai nereikia važiuot ant ribos, kad pajaust
skirtumą.