Tema: Re: Situacija su naudotais BMW
Autorius: spakainas
Data: 2015-10-23 09:33:01
Nu tai yra laisvumas arba jo nėra. Jei yra - keiti naujom, kame
problema? Apskritai bbžino apie ką mes čia kalbam. Jei apie tai, kad
naujas kibiras už tą pačią kainą geriau nei senas premiumas, nes pas
pastarajį gumos jau "atgyvenę" tai neįtikinsi - važinėjau su gana
nemažai naujų/apynaujų kibirų, bet nusipirkau seną premiumą. Ir tikrai
ne dėl kažkokių pontų ar dar kokių nors nesąmonių - tiesiog todėl, kad
man patiko kaip jis važiuoja, kokios medžiagos viduj, garso izoliacija,
variklio darbas ir trauka, stovėjimas ant kelio, visokios malonios
smulkmenos ir t.t.. Niekas niekur nebarška, netraška ir nekliba -
patikėk, aš šitiems dalykams esu ypatingai jautrus.
Pavažiavau nesenai su apynauju yeti, kelis kkm nuvažiavęs - nu ir bbd,
iš galo triukšmas, barkštelna kažkokios plastmasės per duobutę
pervažiavus. O juokingiausia, kad kainuoja čiut ne 30k. Kažkaip maniau
kad jie geriau padaryti.