Tema: Re: Situacija su naudotais BMW
Autorius: Arnas
Data: 2015-10-24 10:46:51
matau tu tikras saliamonas. kas yra procentai? turbut jei vienas kabo kiek
max procentu sukimo momento eina y kita nekabanti. plokshtelinis turi 25%
t.y. vazhiuodamas vienu
ratu ant asfalto vienu ant ledu vazhiuosi bet lechiau nei su variable M
kurio % varijuoja priklausomai nuo ratu sukimosi greichio skirtumo ir shiuo
atveju butu 100% lockas. O va su open tokioj situacijoj stovesi vietoj.

"CodeC"  wrote in message news:n0fcbg$mj8$1@trimpas.omnitel.net...

a) pas paprasta matyt norejai parasyt 100% nors ir tai nera teisybe
b) tikras rwd yra isvis be diff'o pagal tavo teorija, LSD nuo paprasto
skiriasi viso labo tik procentu skaiciumi