Tema: Re: Situacija su naudotais BMW
Autorius: ManXP
Data: 2015-10-22 12:22:05
Del to - esi teisus. Bet kiek pastebejau, tai jeigu boba neikisa kokio nors
7er ar pan i laisva vieta, tai ta pati boba dazniausiai ir Yario neikis i ta
tarpa, nes vistiek per mazai vietos. Turbut ir pats esi ne karta mates, kad
i konkrecia parkavimo vieta nesugeba ivaziuot boba su kokiu nors spuogu (nes
per mazai vietos), o tada atvaziuoja kita boba ir ten ikisa koki nors Land
Cruiseri :)

"budulis vulgaris"  wrote in message

2015-10-22 12:10, ManXP rašė:
> Noreciau pamatyt ta vaizda, kaip reikia ilipt/islipt is mazo
> automobilio, kuri didesnis net TEORISKAI TILPTI NEGALI. Idomu, liktu
> bent kokie 5 cm erdves?

Šiaip aš turėjau mintyje parkingą palei gatvės kraštą, nes didesni ir
mažesni auto pirmiausia skiriasi savo ilgiu.