Tema: Re: Situacija su naudotais BMW
Autorius: Arnas
Data: 2015-10-28 11:11:29
sheimynishkai vazhiuojant nesunkiai isipaisysi y posuki ir su passatu. jei
nevazhuoji ant ribos ir neprasukineji ratu ishvis beveik jokio skirtumo ar
fwd ar rwd ar awd. torque steering ar kaip ten vadinas del elektriniu vairo
stipreku nelabai jaucias taigi skirtumo nedaug vazhiavime. o jei nori tikro
vairavimo malonumo turbut reikia ne passato ar xdrive betmeno ;)

"spakainas"  wrote in message news:n0q2nv$af2$1@trimpas.omnitel.net...

Tai kad mes vėl apie skirtingus dalykus - nesvilinu aš tų padangų,
nedriftinu ir apskritai stengiuosi daugmaž kultūringai važinėt. Pas mane
xdraivas vabše - xuij ten ką pasvilinsi su juo ant asfalto.
Pradėjom apie pasatas vs bmw, aš išdėsčiau kuo bmw fainiau. Tu dabar jau
lsd kišt pradėjai. Tai kur pasatas dingo? Davai gal normaliai palyginam
- pasato dsg su haldexu vs bmw xdraivas automatas. Man vairuojant
skirtumas jaučiasi, ir nereikia nieko svilint ir važiuot ant ribos kad
pajaust. Noriu primint, kad aš link botanikų labiau - važiuot ant ribos
nemoku ir neketinu mokytis, man E61 bmw - smagus šeimyninis universalas,
kol kas su kaupu pateisinantis lūkesčius.