Tema: Re: Situacija su naudotais BMW
Autorius: 70005
Data: 2015-10-22 22:35:15
"YZF" <yzfasltTRINK@gmail.com> wrote in message
news:n0bcnj$cg2$1@trimpas.omnitel.net...
> net negaliu prisiminti atvejo, kai buciau tilpes i kokia nors parkingo
> vieta su civicu ir nebuciau tilpes su 7er. jeigu yra tai telpa bet kas,
> jeigu netelpa tai netelpa niekas. su labai retom isimtim.

Kažkaip labai kategoriškai čia varai, kvepia atitrūkimu nuo realybės.
Pas mane gatvėje tai kasdienybė: pilna visokių golfų/clio/polo/mini, ir
keletas didesnių. Tai dažnai būna, kad grįžtu vakare, ir iš paskos koks 206
įsuka, abu ieškom vietos. Ir bent porą tarpų man su E klase (4,9 m, jei
neklystu) tenka palikt tuščius, nes tiesiog netilpsiu (tą rodo ir P
asistentas), o tas 206 kiek pasisukiojęs sulenda be problemų.