Tema: Re: Situacija su naudotais BMW
Autorius: 911
Data: 2015-10-24 22:23:41
o tu bent teoriskai skiri lsd difa nuo uzvirinto? 

"CodeC" <c@c.c> wrote in message news:n0flbo$oga$1@trimpas.omnitel.net...
> siaip idomu, kiek normalaus drifto varzybu atlaikytu LSD?
> t.y. naudojant pagal paskirti ji, o ne 'ant ledo pajudet'.
> taigi ten visi su virintais diffais vaziuoja. siaip sau?
> kazkaip man su e36 ir opeliu rwd niekada nebuvo problemos ant ledo 
> pajudet. vieninteli karta sedes buvau su e36 kai ant dugno pakibo, 
> kuomet jau px visi lsd...
> 
> On 2015.10.24 12:46, Arnas wrote:
>> tupas suvirintas diffas negeriau dirbs ant asfalto nei geras LSD jei ka.
>> nes tupas posukiuose ishkart bandys nuraudinet ratus del ko prarasi laiko.
>> kas del pravazhumo aishku kad su LSD jis geresnis. pabandyk kada ir
>> suprasi. Turejau ir e39 ir e46 m3 tai pas e39 jei smagene pusnis vienas
>> ratas kapstosi nesvarbu ar
>> dsc off ar on ir nejudi visishkai ish vietos. su lsd sukasi abu
>> padidindami shansa ishlyst ish tos nemalonios situacijos ir nors menkai
>> bet judi. aishku gali ten su rankiniu masturbuotis bet ish patirties
>> vistiek hujnia gaunas.
>>
>> "CodeC"  wrote in message news:n0fdso$mtq$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> as tiesiog diskutuoju, kad tau panasu tai skausma sukelia.
>> nes parases teigini ir sulaukes klausimo/komentaro, pradedi rasinet
>> pievas kazkokias apie atsargini rata.
>> tu imi krastutini varianta 'vienas ant ledo, kitas ant asfalto' ir teigi
>> kad LSD yra tikras rwd. tai 100% lock'as tokioj situacijoj butu dar
>> tikresnis rwd. tai kas yra tikresnis tikras?
>> o ne krastutiniam variante, ir 'open' diff'as varo ne viena rata, nes jo
>> % nera 100. uzvaziuok abiem ant ledo, smelio, zoles slapios, duok gazo -
>> suksis abu ratai. ir tai bus tikras rwd.
>> siaip mano klausimas turejo prasme, jei to nesupratai. civiliniam
>> variante, del pravazumo ir stabilumo, puikiai dirba ir visokios
>> antipraslydimo sistemos su stabdziais ir net su rankiniu, jei jis
>> tvarkingas ir moki juo naudotis. LSD tam nera butinas, kad dziaugtis
>> 'tikru rwd'.arba kad pajudet ant ledo. o sporte visokiam, drifte ir and
>> asfalto tas LSD nera kazkoks stebuklas, nes tupas suvirintas diff'as
>> veikia geriau ir yra 'tikresnis rwd'. jei kazkur klystu ar nusisneku,
>> tai gali normaliai pataisyt, atsakyt, o ne rasinet apie kazkokius
>> atsarginius ratus besisukancius.
>>
>> On 2015.10.24 10:46, Arnas wrote:
>>> matau tu tikras saliamonas. kas yra procentai? turbut jei vienas kabo
>>> kiek max procentu sukimo momento eina y kita nekabanti. plokshtelinis
>>> turi 25% t.y. vazhiuodamas vienu
>>> ratu ant asfalto vienu ant ledu vazhiuosi bet lechiau nei su variable M
>>> kurio % varijuoja priklausomai nuo ratu sukimosi greichio skirtumo ir
>>> shiuo atveju butu 100% lockas. O va su open tokioj situacijoj stovesi
>>> vietoj.
>>>
>>> "CodeC"  wrote in message news:n0fcbg$mj8$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> a) pas paprasta matyt norejai parasyt 100% nors ir tai nera teisybe
>>> b) tikras rwd yra isvis be diff'o pagal tavo teorija, LSD nuo paprasto
>>> skiriasi viso labo tik procentu skaiciumi
>>>
>>> On 2015.10.24 10:09, Arnas wrote:
>>>> ne, sukas visi 4 ir dar zapaske savo vietoj sukinejas.
>>>>
>>>> "CodeC"  wrote in message news:n0fa5k$m3r$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> pakelus masinos gala sukasi vienas ratas ?:)
>>>>
>>>> On 2015.10.24 06:04, Arnas wrote:
>>>>> pas paprasta 0%.
>>>>>
>>>>> "CodeC"  wrote in message news:n0dhkk$9a0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>
>>>>> kodel butent 25? kiek % yra pas 'paprasta' diff'a ?
>>>>>
>>>>> On 10/23/2015 05:46 PM, Arnas wrote:
>>>>>> kad ir 25. o variable M diffas apskritai tobula :)
>>>>>>
>>>>>> "CodeC"  wrote in message news:n0dggn$8r7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>
>>>>>> keliu procentu lsd jau skaitosi 'tikras rwd' ?
>>>>>>
>>>>>> On 10/23/2015 05:21 PM, Arnas wrote:
>>>>>>> rwd tikras yra su lsd visa kita tik rwd iliuzija ;)
>>>>>>>
>>>>>>> "spakainas"  wrote in message
>>>>>>> news:n0ddnp$7jo$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>
>>>>>>> Nu bet tai jei fwd tai tada nx jis toks reikalingas, imho - bmw bus
>>>>>>> visaip kaip fainiau ;]
>>>>>>> Ok, gero savaitgalio.
>>>>>>>
>>>>>>> 2015.10.23 16:37, Arnas rašė:
>>>>>>>> nezhinau del 4x4 bet jei imt fwd tai viskas ten gerokai papraschiau
>>>>>>>> nei
>>>>>>>> pas bmw, pradedant pakaba baigiant salono elektronika, stabdzhiu
>>>>>>>> visokiu
>>>>>>>> kainos irgi juokingos..
>>>>>>>>
>>>>>>>> "spakainas"  wrote in message
>>>>>>>> news:n0dcmq$73t$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>
>>>>>>>> Čia matyt kiekvienam savo, man mersas irgi daug fainesnis. Apskritai
>>>>>>>> mersai labai čiotki, bet ble pas mus niekas jų remontuot nemoka, o
>>>>>>>> byra
>>>>>>>> tai turbūt nemažiau nei bmw.
>>>>>>>> Nežinau konkrečiai, bet kažkodėl manau, kad tų CC pasatų išlaikymas
>>>>>>>> bus
>>>>>>>> kaip bmw, tik dar xujioviau, nes niekas neturi, niekas nevažinėja ir
>>>>>>>> šrotuose nieko nėr. O kad daug kas tiks nuo paprasto pasato tai
>>>>>>>> gausiai
>>>>>>>> abejoju, ypač jei vis dar kalbam apie tą patį V6 4x4. Ten jaučiu
>>>>>>>> net ne
>>>>>>>> haldexas, kaip paprastam pasate, ar klystu?
>>>>>>>>
>>>>>>>> 2015.10.23 16:08, Dainiushas rašė:
>>>>>>>>> o bet tačiau šalia CLS'o tai irgi toks biskį juokingas su priekiniu
>>>>>>>>> ratu
>>>>>>>>> salone ir kabančia nosim.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> On 10/23/2015 4:07 PM, Arnas wrote:
>>>>>>>>>> pascatas paprastas atrodo praschiau. O CC atrodo cool, labai
>>>>>>>>>> grazhi
>>>>>>>>>> auto
>>>>>>>>>> su visokiais betmenais ar e90 nesilygina.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "Invertuota panda"  wrote in message
>>>>>>>>>> news:150944b31a1.6665041575538864144@news.omnitel.net...
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> On Fri, 23 Oct 2015 11:37:32 +0200, "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote:
>>>>>>>>>>> o kas jame blogai? nebent fwd (kas yra pas dauguma). bet koks
>>>>>>>>>>> betmenas
>>>>>>>>>>> e60 su 1 varomu galiniu irgi ne kaifo fabrikas.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> O kas pascate blogai?
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>