Tema: Re: [OT] Ar skutatės daugkartiniais skustuvais (kotelis+"britva")?
Autorius: Niccolo
Data: 2012-04-20 11:10:33
Skutimosi kremai - Taylor of Old Bond Street, Truefit&Hill, Geo F. trumper.
Jei iš biudžetinių - Proraso, Palmolive (žalias)
Aftersheivas jei balzamas (tinka žiemai, kai oda sausa) - tai Nivea
sensitive yra geriausias kainos ir kokybės santykis. O jei peršti odą -
galima Proraso Pre&Post shave cream, arba Geo F. Trumper Coral Skin Food, o
jei pinigų negaila, tai dar prieš skutimąsi galima pasitepti Truefit & Hill
ultimate comfort preshave oil.
Jei alkoholinis - jokio skirtumo, vis tiek visi alkoholiniai odą vienoda
veikia :D
O šiaip aš linką buvau įmetęs, kur kažkoks olandas surinkęs visą vyrišką
"klasiką" nuo pigiausių iki šustriausių:
http://www.winkelplein.nu/barbershopsuply/default.asp?sid=gJFYyWTt63k3RsuoznwIrGCJSGzGdY

"Fanas"  wrote in message news:jmls68$v33$1@trimpas.omnitel.net...

Nu tai pavardink firmas i ka cia reik atkreipt demesi is vyriskos
kosmetikos.