Tema: Re: [OT] Ar skutates daugkartiniais skustuvais (kotelis+"britva")?
Autorius: svyt
Data: 2012-04-17 22:30:56
o del sepecio cher zn, mano tevas ir su muilo skusdamasis nenaudojo, tai man
ir niekad nekilo mintis ji pirkt, juolab skutuosi ne muilu o su putomis,
kurios pakankamai tolygiai padengia, man sepetys prie skutimosi putu atrodo
kiek juokingai, o muilas jau preitas amzius, juk kremas greiciau ir geriau
suminkstina barzda, ner toks nemalonus jei pakliuna i burna.

--
vyt/ /