Tema: Re: [OT] Ar skutatės daugkartiniais skustuvais (kotelis+"britva")?
Autorius: Niccolo
Data: 2012-04-16 15:51:53
Ebay daugiausia atskirai po vieną, dar čia esu daug pirkęs, visko turi:
http://www.winkelplein.nu/barbershopsuply/default.asp?sid=G35izEieHzdtzRLjDXr4mrfwLBV4Bw&

"kaiser"  wrote in message news:jmh3ok$adv$1@trimpas.omnitel.net...

Pats Ebay/Amazon prekiniesi, ar kokioj specializuotoj e-parduotuvėj?
Norėtųsi viską vienoj vietoj pasiimti, kad nereiktų visur atskirai už
siuntimą mokėti.

--
kaiser