Tema: Re: [OT] Ar skutatės daugkartiniais skustuvais (kotelis+"britva")?
Autorius: kaiser
Data: 2012-04-17 15:28:05
Tas Merkur Futur kaip burtažodis, žiūriu :) Nėra taip, kad aš užspaudęs
pinigus ir gailiu jų iki negalėjimo. Man paprasčiausiai jo nereikia, o
ir patyrusių vartotojų nuomonės forumuose patvirtina, kad naujokui
reguliuojamas skustuvas nebūtinas ir net nereikalingas. Svarbiau, manau,
su vienu apsiprasti ir techniką atrasti, o paskui jau galima ir apie
kitą pagalvoti jei turimas kažkuo nebetenkins.

--
kaiser